lördag 18 augusti 2007

Tjosan!

Här har det minsann varit storfrämmat! Björn och Kari-Anne har besökt mig vid flertalet tillfällen under veckan som gått. Kul att äntligen få träffa kvinnan jag hört så mycket om under våren! Ja det var kul att träffa Björn med. Vi gjorde några utflykter. Vinbaren invid skolan, som utöver skolan och badinrättningen är ett av de ställen jag finansierar den här sommaren, besöktes. Vi var även i Siena, första gången för mig, en stad söder om Florens som jag tycker är en pärla.

I övrigt så har jag sedan sista uppdateringen hunnit hämta mig ifrån min lillasysters besök, tröttnat på att studera italienska och är nu i färd med att planera en liten resa till Elba tillsammans med en amerikan. Hoppas att det blir riktigt kulturellt!


Kari-Anne och Björn på Passegiatan

På väg mot Sienna

Middag med vänner från Spanien, Australien, Frankrike och USA.

Inga kommentarer: